|
|
 |
| |
| Author |
Message |
FrankTheSpanker
Newbie
|
Posted:
Fri Oct 14, 2005 7:55 pm |
  |
ik heb thuis dus 2 pc's en een laptop voor het internet gebruiken we een router
( us robotic wireless turbo access point & router ) nu het probleem is als je op het internet wil moet pc 1 (dit is de pc waar de internet kabel van de modem binnen komt en een andere naar de router gaat ) opstaan anders hebben de andere geen internet nu wil ik een router kope waar bij elke pc internet op heeft zonder dat een andere pc moet opstaan ze hebben mij gezegd dat ik dan een router met modem moet kopen is dat waar en zoja welke is een goeie moet wel wireless zijn voor de laptop heb niet zoveel verstand van die netwerk toestanden opelijk kan iemend mij helpen |
_________________ you was born a original so don't be a copy |
|
    |
 |
Paperboy
Teenager
|
Posted:
Sat Oct 15, 2005 1:47 pm |
  |
Ge moet nen acces point kopen met ingebouwde router. En als ge draadloos wilt moet ge er nog op letten dat ge ene pakt met draadloos (logisch natuurlijk ) Diee access point kan dan verbonden worden met 5 pc's met een draad, en met een stuk of 50 wireless, dat moet normaal gezien wel genoeg zijn
Ik heb zelf ook zo ene van us robotics, en da werkt wel goe, bereik is niet helemaal perfect omdat er een electriciteitskas tussen zit maarja. Dus gewoon vragen naar een access point met ingebouwde router  |
_________________ What are you, NUTS ? ... It's been suggested
 |
|
  |
 |
wardkennes5
Site Admin
|
Posted:
Wed Nov 02, 2005 7:46 pm |
  |
Mja alleen spijtig van de beveiliging want ik heb ooit met een psp proberen op intenret te geraken bij u paperboy maar het lukte niet blijkbaar beveiligd. |
 |
Paperboy
Teenager
|
Posted:
Thu Nov 03, 2005 9:27 am |
  |
Normaal gezien is mijn netwerk wel beveiligd ja.
Alhoewel ik denk dat dat nu niet meer is, met daar nen update mee te doen.
Moet ik mss eens controleren  |
_________________ What are you, NUTS ? ... It's been suggested
 |
|
  |
 |
wardkennes5
Site Admin
|
Posted:
Thu Nov 03, 2005 11:03 am |
  |
Ik heb geprobeerd en het ging niet hij kerkende jullie zelfs niet. Toen ik frieten was gaan halen toen had menne maat geprobeerd bij het imobiliƫn kantoor daar vlak naast dat vond em wel maar was ook beveiligd. |
 |
|
|
|
View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
 |
|
 |
|